Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.


Asmenų aptarnavimas

Skambinkite

(8 315) 55 111

Rašykite

Atvykite

Rotušės a. 4, Alytus

Paslaugų užsakymas

Paslaugas užsakykite elektroniniu būdu.

Prašymus teikite el. paštu [email protected], pasinaudojant elektroninio pristatymo sistema. (prašymo forma)

Prieš atvykstant į savivaldybę ir administracijos specialistų konsultacijoms iš anksto registruokitės tel. +370 610 30 896.

D.U.K. kaip pateikti dokumentus elektroniniu būdu

Asmenys vieno langelio principu aptarnaujami savivaldybės administracijos priimamajame Rotušės a. 4, Alytuje, tel. (8 315) 55 111, mob. tel. +370 610 30 896, el. pašto adresas [email protected] ir 
savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriuje (tik socialinės paramos ir išmokų klausimais) Vilties g. 28A, Alytuje, tel. (8 315) 56 660, mob. tel.  +370 687 30 934, el. pašto adresas [email protected].

Asmenys vizito laiką administracijos darbo metu gali, o papildomu laiku (po administracijos darbo laiko) privalo suderinti su administracijos Vidaus administravimo skyriaus darbuotoju atvykę asmeniškai, skambindami telefonu (8 315) 55 111, +370 610 30 896, el. paštu [email protected], paštu, arba per E. pristatymą. 

Registruojant asmenį vizitui jam nurodomas asmens aptarnavimo laikas ir vieta, administracijos darbuotojo, kuris aptarnaus asmenį, vardas ir pavardė, pareigos ir kontaktinė informacija (telefono numeris, elektroninio pašto adresas, prireikus kitų administracijos naudojamų elektroninių ryšių priemonių nuorodos ar (ir) numeriai, kuriais asmenys galėtų kreiptis į šį darbuotoją). Asmenis, atvykusius iš anksto suderintu laiku, aptarnauja su prašymo turiniu susijusio administracijos padalinio darbuotojas

Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Alytaus miesto savivaldybės administracijoje taisyklės

Dirbame

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.)

Penktadieniais 8.00–15.45 val. 

Pietų pertrauka 12.00–12.45 val. Prašymus asmenys gali pateikti ir pietų pertraukos metu.

Jūsų patogumui nustatytos dvi papildomos valandos per savaitę pasibaigus savivaldybės administracijos darbo laikui, kada galite pateikti prašymus – pirmadieniais ir ketvirtadieniais 17.00–18.00 val. Vizitui šiuo metu privaloma registruotis iš anksto aukščiau nurodytais būdais. Jeigu numatytu papildomu laiku iš anksto vizitui užsiregistravusių asmenų nėra, administracijos darbuotojai darbą pradeda ir baigia įprastu administracijos darbo laiku.

Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda. 

Savivaldybės vadovai priima

Asmenys į priėmimą pas savivaldybės vadovus registruojami:

  • kai klausimo neišsprendė savivaldybės administracijos specialistai arba jų sprendimas netenkina pareiškėjo;
  • kai yra akivaizdūs klausimo sprendimo vilkinimo, biurokratizmo atvejai.

Alytaus miesto savivaldybės meras gyventojus priima antradieniais 10.00–12.00 val. Registruokitės priėmimui.

Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotoja gyventojus priima trečiadieniais 10.00–12.00 val. Registruokitės priėmimui.

Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojas gyventojus priima trečiadieniais 13.00–15.00 val. Registruokitės priėmimui.

Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktorius gyventojus priima antradieniais 13.00–15.00 val. Registruokitės telefonu (8 315) 55 111 arba +370 610 30  896.

Savivaldybės vadovai gyventojus priima Alytaus miesto savivaldybės priimamajame 1 aukšte.

Lietuvos Respublikos Vyriausybės narių vykdomo gyventojų priėmimo 2022 metų IV ketvirtį grafikas
 

Pasinaudokite nemokama pirmine teisine pagalba

Alytaus miesto gyventojams nemokamai teikiama valstybės garantuojama pirminė teisinė pagalba. Konkrečiu klausimu galite kreiptis vieną kartą iki 1 valandos trukmės.

Pirminė teisinė pagalba neteikiama telefonu, Alytaus miesto savivaldybės priimamajame ir kitomis ryšio priemonėmis

Pirmadienį 9.00–12.00 val. ir 17.00–18.00 val.
Ketvirtadienį 9.00–12.00 val. ir 17.00–18.00 val.

Besikreipiant dėl pirminės teisinės pagalbos, reikia su savimi turėti asmens dokumentą.

1. Kas yra valstybės garantuojama teisinė pagalba?

Valstybės garantuojama teisinė pagalba – tai Lietuvos Respublikos valstybės garantuojamos teisinės pagalbos įstatymo nustatyta tvarka teikiama pirminė teisinė pagalba, antrinė teisinė pagalba ir valstybės užtikrinamas neteisminis taikinamasis tarpininkavimas.

2. Kas sudaro pirminę teisinę pagalbą?

  • Teisinė informacija
  • Teisinės konsultacijos
  • Valstybės ir savivaldybių institucijoms skirtų dokumentų, išskyrus procesinius dokumentus, rengimas
  • Patarimai dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka, veiksmai dėl taikaus ginčo sprendimo ir taikos sutarties parengimo

3. Kas turi teisę gauti valstybės garantuojamą teisinę pagalba?

Pirminę teisinę pagalbą turi teisę gauti visi Lietuvos Respublikos piliečiai, kitų Europos Sąjungos valstybių narių piliečiai, taip pat kiti Lietuvos Respublikoje bei kitose Europos Sąjungos valstybėse narėse teisėtai gyvenantys fiziniai asmenys ir kiti Lietuvos Respublikos tarptautinėse sutartyse nurodyti asmenys.

4. Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos teikimo tvarka

  • Pirminę teisinę pagalbą asmenys gali gauti kreipdamiesi į savivaldybės vykdomąją instituciją pagal savo deklaruotą gyvenamąją vietą arba, jei neturi gyvenamosios vietos, į savivaldybės, kurioje gyvena, vykdomąją instituciją.
  • Pirminė teisinė pagalba suteikiama iš karto. Jeigu tokios galimybės nėra galimybės, pareiškėjui pranešama apie priėmimo laiką (ne vėliau nei po 5 dienų nuo kreipimosi dienos).
  • Pirminės teisinės pagalbos trukmė yra ne ilgesnė kaip viena valanda (gali būti pratęsta savivaldybės vykdomosios institucijos arba jos įgalioto asmens sprendimu).
  • Tuo pačiu klausimu pirminę teisinę pagalbą galima gauti tik vieną kartą.

Daugiau informacijos rasite interneto tinklalapyje www.teisinepagalba.lt.

Informacija atnaujinta: 2020 06 26

Jeigu turite klausimų dėl verslo sąlygų Alytaus mieste, galite kreiptis į savivaldybę žodžiu (telefonu ar tiesiogiai atvykus į administraciją), raštu (tiesiogiai atvykus į administraciją, atsiuntus laišką paštu ar per pasiuntinį) ir elektroniniu laišku administracijos el. pašto adresu.

Atsakysime ta pačia forma, kuria įvykdytas paklausimas, arba asmens pageidaujama forma.

Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys  DOC / PDF

Informacija atnaujinta: 2020 06 26

  • Dėl civilinės metrikacijos paslaugų prašome iš anksto registruotis tel. (8 315) 55119;
  • Dėl santuokos tel. (8 315) 55120 arba paslaugas užsisakykite internetu;
  • Dėl gyvenamosios vietos deklaravimo (8 315) 55162 arba paslaugas užsisakykite internetu.

Paslaugos neteikiamos penktadieniais nuo 12.45–15.45 val. (registruojamos santuokos).

Civilinės metrikacijos skyrius informuoja, kad nuo 2021 m. kovo 1 d. nebeveikia Metrikacijos elektroninių paslaugų informacinė sistema (MEPIS) ir kitos Lietuvos Respublikos gyventojų registro informacinės sistemos. Norint užsisakyti metrikacijos arba gyvenamosios vietos deklaravimo paslaugas elektroniniu būdu, prašome jungtis prie naujos Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinės sistemos (MGVDIS) https://mgvdisisorinis.registrucentras.lt.

Kaip prisijungti?

Prisijungus prie sistemos pasirinktu būdu (elektroniniu parašu arba per elektroninę bankininkystę), pasirinkti nuorodą Registrų centras ir prisijungti svetainėje „VĮ Registrų centro savitarna“. Paspaudus ant ikonos „Gyventojų registras“ (5-a viršuje), atsiradusiame lange kairėje pusėje pasirinkti „Civilinės metrikacijos paslaugos“ arba „Gyvenamosios vietos deklaravimo paslaugos“ ir pildyti prašymą.

Informacija atnaujinta: 2020 06 26

  • Butai – Danguolė Versockienė, Turto skyriaus vyr. specialistė (butai),priima antradienį 9.00–11.30 val. 
  • Bendrabučiai  – Rita Adomavičiūtė, Turto skyriaus vyr. specialistė, priima trečiadienį 9.00–11.30 val. 

Informacija atnaujinta: 2020 06 26

Informacija atnaujinta: 2020 06 26

Alytaus miesto savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius

Gyventojai aptarnaujami tik užsiregistravę iš anksto telefonu!

Dėl registracijos ir informacijos kreiptis:

Tel. (8 315) 56 660, faks. (8 315) 56 666
Mob. +370 687 30934
El. p. [email protected]
Vilties g. 28A, Alytus

Darbo laikas:

  • Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.)
  • Penktadieniais 8.00–15.45 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.)

Dokumentus socialinių išmokų ir socialinės paramos klausimais galite pateikti:

  • Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.)
  • Penktadieniais 8.00–15.45 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.)

Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda.

Taip pat prašymus galite pateikti elektroniniu būdu www.spis.lt

Informacija atnaujinta: 2020 06 26

Įvertinkite aptarnavimo kokybę

  • Priimamajame įrengtas informacinis terminalas ir atsiliepimų dėžutė asmenims, pageidaujantiems pareikšti savo nuomonę apie aptarnavimo kokybę ir pateikti savo atsiliepimus ir pasiūlymus. 
  • Asmenys kviečiami jiems suteiktos paslaugos ir aptarnavimo kokybę interaktyviu būdu įvertinti ir jį aptarnavusio darbuotojo darbo vietoje.
  • Asmenys savo nuomonę apie aptarnavimo kokybę gali pareikšti internetu arba elektroniniu paštu [email protected].

Kontaktinė informacija

Vardas Pavardė: Aida Maldonienė
Pareigos: Vyriausioji specialistė
Tel. nr: (8 315) 55 111, mob. tel. 8 610 30896
El. pašto adresas: [email protected]
Dalintis:
Paskutinė atnaujinimo data: 2020-06-26